Streetlife CZ tour

Tento rok sme poňali trošku vážnejšie než minulý a naplánovali si viacero vačších tripov aby sme už konečne dotočili naše tretie dvd BardeBokeeem. Povodne sme mali v pláne vycestovať na začiatku júla do Amsterdamu ale bohužiaľ nebolo auta, ktoré by zvládlo takúto náročnú cestu. A tak sa vymyslel alternatívny lowcost plán, pobehať časť Čiech a potočiť čo najviac klípkov.

Celú tour sme odštartovali na prvom kole Streetjamminov v Prahe, kde sa zišla poriadna parta riderov a pojazdili sa mega naložené vecičky. Touto cestou ešte raz veľká vďaka všetkým zúčastneným za super bmx deň v stovežatej! Inak zostava CZ tour činila mňa, Pepa Pifko Diblíka, Kika Kmeťa, Štajnisa a pondelok za nami dofelil aj blúdny holanďan Iggy Poppin aka Coffee Shoppin.

Druhý deň po Jame, sme mali v pláne jediný filmin day v Prahe a tak sme sa vybrali do Vysočan, kde sa nachádzajú v skutku zaujímavé spoty. Potočili sa luxusné sérky a večer sme zavŕšili pokecom s Nathanom Beddowsom a nejakými tými braníkmi.

V pondelok ráno dorazil už spomínaný Ignácko a parta sa finálne skompletizovala na tento drbnutý výlet. Zbalili sme všetky veci, naložili sa ako tak do mojho auta a vyrazili do prvej zastávky nášho výletu – Hradca Králové. Týmto krásnym mestom nás celý čas sprevádzal Pepek, ktorý to tam má veľmi dobre najazdené a hneď vedel kam našu partu zatiahnuť. Klipy pribúdali a my sme nestíhali chápať s extrémne dobrých spotov, ktoré toto mesto ponúka. Večer sme sa presunuli k jazeru, kde sa rozložil oheň s grilom a popíjali sa ďalšie litre kvalitného moku...

Ranné prebudenie nebola žiadna sranda, keďže sme sa v mojom aute tlačili traja 190cm+ veľkí čávovci a prišiel som si celú noc jak sardinka v náleve. Šťastní to chlapci v stane. Po rannej luxusnej kúpačke sme sa zhodli, že ešte dáme Hradcu jednu šancu a pobeháme ďalšie spoty. Veru oplatilo sa a stočili sme ďalšie zaujímavé tríčky, teda až na moj battle s múrikom, ktorý mi po 100 pokusoch a 2h ukončil dážď. Ale veru aj to patrí do života bmx ridera, nie vždy to vydá. Večer sme moc nevedeli kam zakotviť a tak Pepan navrhol spanie u neho v Rychnove nad Kněžnou.

Porád mali všetci radost v očiach, keď si predstavili sprchu a neobmedzenú wifi. Jožko nás krásne ubytoval a ráno sme si dali parádnu seansu pri bazéne. To nás dobilo super energiou a vybrali sme sa smer Olomouc. Cestou sme sa zastavili pozrieť na Rychnovský zámok a Jožov rozostavaný crackhouse. Príchod do Olmíku bol v poobedných hodinách a stretko naplánované v super DIY plaze pri Baumaxe. Toto miesto je fakt unikát na československé pomery a stojí rozhodne za návštevu. Rufus banda na čele s Čendisom, Robertom a Radekom nás pekne uvítala a vydali sme sa na streety. Zo začiatku to nevyzeralo na nejaké extra spoty ale nakoniec sme ponachádzali fakt dobré zídečky, kde si každý ulovil nejaký ten klip. Večer presun na miestne jazero Náklo, kde prisahám bohu odkedy sme došli, až kým sme neodišli, nonstop fúkal tak 30km/h vietor :D

Keďže sa ale nevoláme Streetlife len tak pre nič za nič, vobec nás to nerozhodilo a začala sa ďalšia alkogrilovačka, kde sa vyduchcili mraky brk a popilo kopec pivečiek. Extrémny vietor mal výhodu v tom, že nám krásne udržoval ohnis a nemuseli sme ani prstom pohnúť. Po ďalšej ťažkej noci, kedy to najmenej vychytal Igor bez spacáku, spiaci celú noc v tom vetre len tak bárde bokeeem, sme sa ešte vrátili na už spomínaný Baumax a potočili nejaké instashity. Díky moc Rufus týpkom za všetko, bolo to moc super a určite sa ešte vidíme! Po Olmíku nasledoval ďalší presun a to do Opavy. Nikto z nás netušil kam to ideme ale veľkým lákadlom bol známy curved wallride.

V Opave nás už očakával Lukáš Dědek, ku ktorému sa pridali aj dvaja lokáli. Poukazovali nám miestne zákutia ale nikomu z nás moc nešla karta. Za to domáci Dědulo zabíjal jednu prasárnu za druhou a tak sme boli radi, že aspoň niekto z toho vyťažil dajaký ten záber. Spomínaný curved wall videla naša posádka asi poprvýkrat v živote a nebolo ľahké sa do toho odvážiť. Ja s Ičom sme pokúsili šťastie, no moc dobre to nedopadlo. Keď už som do toho konečne odvážnejšie vletel, tak sa curved wallis zahral so mnou jak s bábiku a v momente ma plesol o zem. Po tomto incidente sme to radši vzdali a celú street sesh zakončili v miestnom brutis betoňáku. Opava je inak moc pekné mestečko a takisto nás veľmi prekvapilo. Díky lokálom za pomoc a Dědkovi za super klipy!

Posledný večer v CZ sme mali rezervovaný u Romana Behůnka při Zlíne (díky moc za všetko kámo), na jeho haciende s dirtami, zvieratami a všetkým možným či nemožným?! Presun z Opavy bol extrémne fascinujúci, pretože cesta viedla cez naozaj prekrásnu krajinu. V noci sme dorazili k Romanovi a išli rovno spať. Ráno som si oprášil dirtové chvíle na pohodovom skoku, ktorý ma Roman B hneď pri dome a vybrali sa na posledný streetový pojazd do Zlína. Tu sme sa postretávali už s masívnou partou lokálov a kvalitne nasmiali na roznych kktinách. Klipov už pribudlo len pár ale atmosféra bola tip-top. Takže zhruba takto vyzerala naša CZ tour, zo Zlína sme sa potom ešte presunuli na Pool Jam do Šurian, kde sme zavŕšili celý tento extrémny výlet. Bolo to plné krásnych zážitkov, pekných miest, super lokálov a hlavne veľkej pohody. Každému fakt doporučujem takto pobehať či už Čechy tak aj Slovensko, lebo zaujímavých miest a kvalitních spotov je tu dostatok. Od 21.7. vyrážame na ďalšiu tour tentokrát po Slovensku, takže sa už čoskoro vidíme svk homies! Na záver nechávam priestor aj ostatním účastníkom zájazdu nech vyjadria svoje dojmy, peace!

Štajnis

Cz tour ako náhrada za Amsterdam? Vravím si "Uvidíme, čo to prinesie..." Ver tomu že prinieslo vela! Trip v štýle gipsy lifeu ti zaručí kopec zážitkov. Skvelá partia homiekov zase vysmiate ksichty. A keď to spojis dokopy dostanes Streetlife CZ tour. Trip s o hlavu väčšími borcami :D. Veľká vďaka papa Lúďovi za plán, lokálom za ochotu a pohostinnosť a bmxu za to, že nám ponúka takéto okamihy!

Ičo

Nooo, že som bol skepticky na zaciatku a sklamany ze nepridete vy sem ale tak som to vyhrotil do Česka a nelutujem. Bol to vyborny trip, síce malo zaberov ale vela peknych momentov z mojej strany. Tiez prvy krat s Kikom a Pepom na tripe. Tiez prvy krat s takymito presumni. ale som mega rad, videli sme velky kus Česka.

Kikou

Zhrniem to v skratke , roadtripy tohto charakteru s partou ludi naladenych na tvojej vlne je jednoducho almazia. Zažili sme všelijaké situácie, v priemere každý deň som si na bicykli nejak ublížil, stretol som plno nových ľudí, nehovoriac o tom, že som bol poprvýkrát v Česku s bicyklom. Spanie v stane, kúpačky v jazerách, každý deň aspoň 3x v potravinách :D Bmxlife má mnoho podob a ja ďakujem chalanom za túto z Česka. Takéto výlety chceš zažívať!